Liiketoiminnan kehittäminen, 5 ov

  etusivu  

 Asiakkuus

  Sisältö ja tavoite
  Asiakkuus
  Toimintaympäristö
  Asiakkuusajattelu
    Internet-markkinointi
    Segmentointi
    One-to-one -markkinointi
    Personointi
  Kuluttajana
    Kuluttajan preferenssit
    Luottamus 
    Päätöksentekoprosessi
  Markkinoinnin keinot
  Mobiiliympäristö
  Monikanavamarkkinointi
  Tehtävät
  Kirjallisuutta

 






Monikanavamarkkinointi

DMA:n toimitusjohtajan, Wientzenin mukaan monikanavaisuus, useiden kanavien käyttö, on tärkein markkinoinnin trendi 2000-luvun markkinoinnissa. Sähköiset kanavat toimivat perinteisten kanavien rinnalla. Integraation lisääntyessä tulosodotukset kasvavat, mutta myös haasteet kovenevat. (Suoran vuosi 2003).

 

  Tehtävä

Lue mahdollisimman monta monikanavamarkkinointiin liittyvää artikkelia, jotka löydät linkin. (http://www.ssml-fdma.fi/) kautta.

Ota sen jälkeen kantaa toimitusjohtaja Wientzenin yllä olevaan toteamukseen. Perustele oma mielipiteesi lukemaasi viitaten.

Päivitetty:
29.10.2003 Marketta Yli-Hongisto,
marketta.yli-hongisto@helia.fi